تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

اینجا محلی است برای تبادل تصاویر و فیلم‌های دفاع مقدس و ایرانِ معاصر.
ما این وبسایت رو زدیم تا تصاویرِ روزگارِ جبهه و جنگ بدینوسیله در معرضِ نمایشِ عموم و علاقمندان قرار گیرد. لطفاً جهت تبادلِ اطلاعات، مجموعه‌ی ما را یاری فرمائید.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

«مجید» و 464 قربانی مثلِ مجید

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

مجید یونسیان

  • Mohammad Abbasi

نظرات  (۵)

سلام
خدا رحمتشون کنه، به حق این روز عزیز ...
به همه‌ی خانواده‌هاشون صبر بده
خدا بیامرزدش و به خانوادش صبر بده

سلام چریک!

اگر چه عید بزرگ و باشکوه غدیرمان با یاد شهدای منا گلگون است اما نمی شود از ولایت گذشت و این اشعار زیبای ملا مهر علی فدوی خوئی(صاحب کتاب بسیار زیبای منهاج البراعه در شرح نهج البلاغه ی مولی ع) را یاد آور نشد؛


ها علیٌ بشرٌ کیف بشر/ربه فیه تجلی و ظهر

علة الکون ولولاه لما/کان لعالم عین و اثر

حبه مبدأ خلد و نعیم/بغضه منشأ نار و سقر

هو فی الکل امامُ الکل/من ابوبکر و من کان عمر؟!!

کل من مات و لم یعرفه/موته موت حمار و بقر

خصمه ابغضه الله و لو/حمد الله و اثنی و شکر

من له صاحبة کالزهرآء/وسلیل کشِبیر و شبر

و هو النور و اما الشرکآء/کظُلام و دخان و شرر

بو تراب و کنوز العالم/عنده نحو سفال و مدر

ایها الخصم تذکّر سندا/متنه صح بنص و خبر

اذ أتی احمد فی خم غدیر/بعلی و علی الرحل نبر

قال من کنت انا مولاه/فعلی له مولی و مفر

قبل تعیین وصی و وزیر/هل تری مات نبی و هجر؟

من أتی فیه نصوص بخصوص/هل باجماع عوام یُنکر؟!!!

آیة الله و هل یُجحد من/خصّه الله بآیّ و سُوَر؟

ودّه اوجب ما فی القرآن/اوجب الله علینا و امر


ترجمه گویا و روشن است و در کتاب تابش انوار بر شهرا و اشعار ص 151 آمده است.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المؤمنین و الائمة علیهم السلام و احشرنا معهم

آمین

مجید جان هیچ وقت خداحافظیت از بنده یادم نخواهد رفت.مارا شفیع باش

باید از گذشته درس گرفت در حادثه کشتار مکه امام گفت اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمیگذریم. اما گفته امام  به تاریخ سپرده شد یک جمله معروف را باید فراموش نکنیم  سگ آمریکایی به آل سعود شرف دارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی