تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

اینجا محلی است برای تبادل تصاویر و فیلم‌های دفاع مقدس و ایرانِ معاصر.
ما این وبسایت رو زدیم تا تصاویرِ روزگارِ جبهه و جنگ بدینوسیله در معرضِ نمایشِ عموم و علاقمندان قرار گیرد. لطفاً جهت تبادلِ اطلاعات، مجموعه‌ی ما را یاری فرمائید.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

حسین‌های باحسین، «حسین باور»ها / (قسمت اول)

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

بخشی از روایتِ در هویزه  
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بسم الله الرحمن الرحیم

هویزه

حسین‌های باحسین، «حسین باور»ها

آنها که فهمیدند «حسین» یعنی چه! / مثلِ «حسین فهمیده» / «حسینِ افشردی» که شما ایشان را بیشتر با «حسن باقری» می‌شناسید. غلامِ حسین، افشردی / حسینِ علم الهدی، البته سیدحسین علم الهدی ...

و در طرفِ مقابل هم حسین‌های یزیدیِ بی‌حسین که در برابرِ حسین‌اند!
مثلِ صدام حسین تکریتی / شاه حسین اردنی / حسین کامل / ...


بخشِ اول: حسین‌هائی که یزیدی بودند؛ «یزید باور»ها

«صدام حسین» این شیعه کشِ قهارِ متکبرِ دنی / و این سنی کشِ قصی القلبِ رفتنی[1] / که به درستی ملتِ ما به او لقبِ صدام یزیدکافر داده بودند. حرامزاده‌ای دست نشانده از طرف دول غربی و همین‌طور ایالات متحده برای انجام خواسته‌های آنان در خاورمیانه بود. این عروسکِ خونخوارِ خیمه شب بازیِ غرب، با حمایت 52 کشور، و با تهیه انواع و اقسام سلاح های پیشرفته از موشک و هواپیما و تانک گرفته تا سلاح‌های مخوف شیمیائی و غیرقانونی (مثلِ بمب‌های خوشه‌ای) با هدف تصرف تهران و فروپاشی نظامِ نوپای اسلامی به ایران حمله ور شد و حتی نقشه‌های جغرافیائی مدارس عراق را دست‌کاری کرد و خوزستان و شهرهای خوزستان را جزو کشور عراق قلمداد کرد و برای هر کدام اسمی جداگانه گذاشت!
صدام حسین، به معنای واقعی کلمه، یک قدرت طلبِ زورگوی متکبر بود. قدرت طلبی صدام تا جایی پیش رفت که حتی به هموطنان خودش هم رحم ‌نکرد و جدای از جنایاتِ جنگِ 8 ساله که بر ملت و انقلابِ نوپای ما تحمیل شد به هم نژادان خودش هم حمله ور شد و آنها را نیز از دمِ تیغ گذراند و سرکوب ‌کرد او که پیوسته دم از «امت واحده‌ی عربی» می‌زد! و مهم‌ترین شعارش: «الوحده، الحرّیه، الاشتراکیه» بود.

صدام حسین در تاریخ 11مرداد 1369 مصادف با روزِ عاشورا به کویت نیز حمله کرد! و آن را قسمتی از خاک عراق دانست! کشوری که در طولِ جنگ پیوسته یکی از وفادارترین‌ها به ددمنشی‌ها و زیاده خواهی‌های صدام بود و صدام از قِبَلِ ثروتِ نفت کویت، و کشورهای عربی، تا تونست تُرک تازی کرد.
اما در کویت با دخالتِ آمریکا و متحدانش، ارتش بعثیِ او با شکست خفت باری مواجه شد.

با شکست صدام در کویت، مردم عراق انتفاضه‌ای را علیه او و رژیم بعثی‌اش آغاز کردند که از بصره شروع شد و به سرعت زیادی استان‌های دیگرعراق را در برگرفت. به طوری که از هجده استان عراق چهارده استان به دست مردم افتاد. و شهرهای نجف و کربلا هم اعلام استقلال کردند. آمریکا و سردمداران غرب با سکوتِ شیوخِ نامردِ عربِ متمول و مرتجع منطقه که در جنگِ کویت صدام را شکست خورده دیدند تا دیدند شیعیانِ عراق قیام کرده‌اند و عن قریب صدام سقوط خواهد کرد و عراق به دست شیعیان می‌افتد، با اینکه تا سقوط بغداد چند قدم بیشتر نمانده بود، به یکباره نیروهای خودشان را از عراق بیرون کشیدند تا دست صدام را برای سرکوب قیام شیعیان، در انتفاضه که به «انتفاضه شعبانیه» معروف است، باز بگذارند!

آمریکائی

آمریکائی‌ها / فهدِ عربستان و بوشِ آمریکا

برای آمریکا حکومتِ صدامِ حرامزاده بهتر از حکومتِ شیعیانِ علی در منطقه بود. چون تجربه‌ی انقلاب اسلامی ایران را داشت که چه به روز آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر آورده بود. اصلاً اساسی‌ترین دلیلِ هجوم عراق، ترسِ از صدورِ همین انقلاب بوده است؛ فلذا برای سرکوب قیامِ شیعیان، دست صدام را باز گذاشتند.
جلادانِ بعثی هم با بی‌رحمی تمام به محاصره‌ی شهرها، کشتن مردم أعَم از پیر و جوان خرد و کلان و تخریب اماکن متبرکه شیعیان پرداختند؛ به طوری که در مدت کمِ نزدیک به دو هفته، چند صد هزار نفر در سرتاسر عراق به دست صدامیان به شهادت رسیدند.
بعد از فروپاشی حزب بعث و پایانِ عمرِ دیکتاتوری وحشت و خون در عراق کار برای پیدا کردن گورهای دسته جمعی آغاز شد. که تا آنجا که من اطلاع دارم بیش از 360 گور دسته جمعی در اطراف شهر مقدس نجف اشرف و مناطقی مثل کردستان عراق کشف شده است. که عمدتا مربوط به سرکوب انتفاضه‌ی سال 1991 میلادی در جنوب و کردهای شمال عراق در اواخر جنگ تحمیلی می‌باشد.
در برخی از این «مقابرُ الجماعیه» بیش از هزار انسان یکجا دفن شده بودند که فقط در یک وعده‌ی تیرباران، اعدام شده بودند یعنی بیش از جمعیتی که الآن در هویزه اجتماع کرده‌اید! بسیاری از آنها با دست‌های بسته و بی‌دفاع! و بسیاری دیگر نیز کودک و زن و کهنسال بودند. که اثرِ جنایت و سنگ‌دلیِ صدام و نیروهای حزبِ نحسش بودند.

شهیدان سید جمال میری و سید کاظم میرحسنی

یکی از گورهای دسته جمعی که بعد از فروپاشیِ حکومتِ صدام کشف شد.

صدام حسین در طولِ حکومتِ وحشتش بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از مردم را کشت. در حالی‌که جمعیت عراق در طولِ سالیان جنگ حدود 12 میلیون نفر بوده است. و در انتفاضه حدود 20 میلیون نفر. در حقیقت شاید هیچ گاه مشخص نشود که چند نفر در طول حکومت صدام جان خود را از دست داده‌اند.
اما سرانجام،
"اللهم الشغل الظالمین بالظالمین"

«شاه‌حسین»! حسینی که شاه بوده! شاهِ اردن. اولین گلوله‌ی توپ توسط این شاه که اسمش حسین بود در کنار صدام، در روز ۳۱ شهریور ۵۹ در منطقه‌ی قصر شیرین به سمت ایران شلیک شد. در واقع دنیا جنگی را بر ما تحمیل کرد که اولین ماشه‌اش را حسین اردنی چکاند.

شاه حسین اردنی و صدام حسین

شاه حسین اردنی و صدام حسین

تا سالها اعتقادش بر این بود که من اولین قهرمان عرب هستم که ماشه را علیه ایرانی‌ها چکاندم! کنار صدام ایستاده و این را می‌گوید./ تصویر معروفِ کشیدن توپ توسط وی در کنارِ صدام علیه مواضع رزمندگان و شهرهای بی‌دفاعِ ما یادآور یکی از این خوش‌خدمتی‌هایش به استکبارِ جهانی در کنار صدام است. اولین کشوری که از نخستین روزهای جنگ به طور رسمی از عراق حمایت کرد، همین اردن بود. 
یک واحد نظامی از داوطلبان اردنی تشکیل داد به نامِ «یگان یرموک»
و آنها را در مقاطعِ مختلف به عراق اعزام کرد و در جنگ علیه ایران آنها را شرکت داد. خودش هم گفت اولین داوطلب حضور در این واحدم. حضرت امام در وصیتنامه‌ش او را «جنایت پیشه‌ی دوره گرد» خوانده است.[2] جنایاتش بی‌شمار است که امروز و فعلاً موضوعِ ما نیست. مثلاً در فاجعه‌ای که در تاریخ، به «سپتامبر سیاه» معروف است در فاصلۀ بین 17سپتامبر تا 16اکتبر 1970 (1349 خورشیدی)، هزاران آواره‌ی فلسطینی را در خاک اردن به خاک و خون کشاند.

نفر بعدی: «حسینْ کامل» (سپهبد حسین کامل حسن المجید وزیر صنایع و معادن عراق) است. این نام چقدر فریبنده است! دامادِ صدام حسین! همان کسی است که در انتفاضه‌ی مردم عراق در سال ۱۹۹۱ (سال 69  خورشیدی)، سوار بر تانک، همراه با نیروهای ددمنشش به کربلا حمله کرد، و وقتی به کربلا رسید مقابلِ حرمِ امام حسین ایستاد و خطاب به آقا گفت: "حسین تو حسینی منم حسین! بجنگ تا بجنگیم. ببینم می توانی از خودت دفاع کنی"! این جمله را مردم کربلا، صبح روز اول اسفند سال 69 شمسی از دهان این خبیث شنیدند.
این، اولین باری بود که کسی با تانک در مقابل آستان مقدس حسینی می‌ایستاد.

او این کلمات را بر زبان راند و اولین گلوله‌ی تانک را مستقیماً به گنبد مطهرِ آقا شلیک کرد. نمونه‌ی بارزِ حسینِ کاذب در برابر حسین! مردم سراسیمه از وحشت به حریم حرم پناه بردند، اما او گلدسته‌ها را نیز به گلوله بست. بعد وارد حرم شد و تا می‌توانست از شیعیانی که به حرم پناه برده بودند، کشت.

حمله‌ی حسین کامل و نیروهایش به کربلا

حمله‌ی حسین کامل و نیروهایش با تانک به کربلا / آثارِ گلوله‌ها بر پیکرِ حرم مشهود است. / روی تانک‌ها نوشته شده بود: "لا شیعه بعد الیوم" از امروز به بعد شیعه‌ای وجود نخواهد داشت.

به دستور او آن دسته از شهروندانی را که در کوچه پس ‌کوچه‌های محله‌های کربلا بازداشت شده بودند، در بین‌الحرمین جمع کردند. آمار آنهائی که در بین الحرمین بازداشت شده بودند براساس برخی گزارش‌ها بین 1300 تا 2000 نفر برآورده شده است. ظرف چند دقیقه همگی آنها قتل‌عام شدند. و بعد و فقط در طول دو هفته در انتفاضه‌ی شعبانیه حدود نیم میلیون نفر از مردم عراق قتل عام شدند و اجسادشان در گورهای دسته‌جمعی مدفون شد.

مدتی بعد حسین کامل به همراه برادرش سرهنگ صدام کامل، که هر دو داماد صدام حسین بودند از دست صدام به همین اردن که شاهش همان شاه حسین بود فرار کردند و سپس با امان نامه‌ی صدام به عراق برگشتند، اما صدام کی به تعهداتش عمل کرده بود که این دفعه، بارِ دومش باشد! یک روز بعد او هر دو داماد خود را با گلوله‌ی تانک در منزلِ خودشان مورد هدف قرار داد و کشت. "اللهم الشغل الظالمین بالظالمین"

جنازه حسین کامل به همراهِ برادرش تا مدتها در منزلش که بطور کامل با گلوله و خمپاره تخریب شده بود باقی ماند و هیچ کس جرأت نداشت جسدها را خارج کرده و دفن کند.
صدام که مُرد، جسدش را بردند در «العوجه» روستای صدام دفن کردند. مدتی بعد از دفن، بستگان «حسین کامل» و «صدام
کامل»، لاشه‌ی صدام را از گورش بیرون کشیدند و به محل نامعلومی بردند.
پایگاه خبری «النهرین» هم اعلام کرد: چند قلاده کفتار و سگ پس از انتقال لاشه‌ی صدام با هجوم به گور وی، بقایای جسد او را دریدند. و این‌ چنین جسدِ نجسِ آن ملعون توسطِ نوه‌ها و بستگانش که بچه‌های دختران و دامادهای صدام بودند، قطعه قطعه شد.

...

خدا عاقبتِ رئیس جمهور آمریکا را هم ختم به خیر کند!! اسمش حسین است! «باراک حسین اوباما!» (ببینید چقدر فریبنده هستند این اسم‌ها و ظواهر!) حسین، او- با -ما !

و نیز حسین‌هائی که یزیدی نبودند اما حسین را نفهمیدند و تنهایش گذاشتند:

حسینعلیِ ما! که یادتان هست؟ که آیت الله هم بود! که خلاصه‌ی امام بود؛ عاقبتش و افراد زیر جنازه‌اش، یادتان هست؟ و شعارهائی که در تشییعش داده شد؟ حسینِ علی! که با «علی» نماند!

یکی دیگه تو کشورِ ما هست که می‌خواست رئیس جمهور بشه همان که عَلَمِ فتنه‌ی 88 را به پا کرد و می‌خواست میر بشه.

خدا عاقبت ما را با این حسین‌ها ختم بخیر کند! ... (ادامه دارد ان شاءالله)



[1] حضرت امام می‌فرمودند: صدام رفتنی است.

[2]امام در موردش می‌گوید: "ملت‌هاى اسلامى و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسین اردنى این جنایت پیشۀ دوره‏ گرد، و حسن و حسنى مبارک، هم آخورِ با اسرائیلِ جنایتکارند؛ و در راه خدمت به امریکا و اسرائیل از هیچ خیانتى به ملت‌هاى خود رویگردان نیستند"

  • Mohammad Abbasi

نظرات  (۷)

فتنه‎ی اکبر
و روزهای سخت حضرت آقا

این روز ها حضرت آقا مشغول کارزاری سخت با دو حریف است،
* داخلی و خارجی *

حریف ناشی و نمک نشناس داخلی که همه چیز را برای قمار هسته ای با قماربازی قهار و شیطان صفت به میان آورده و چرخ زندگی مردم را به چرخ مذاکرات گره زده و از این روست که دست گدایی به دشمن دیروز و رفیق گرمابه و گلستان امروز دراز کرده تا اگر کرم کند لقمه ای دهد و اگر نکند وعده ای.
از این روست که حریف داخلی آبرو و نان سفره و راز بقای خود را همراهی با دشمن ملت می داند و به هر قیمتی و با هر توافقی شده می خواهد به نتیجه ای برسد،
و افت دلاری و دیناری را که دیروز "سیف الاسلام" با یک سخن مانع سقوطش شده بود، دست آورد خویش معرفی کند.

با این اوصاف اگر حضرت آقا رخش را به رخ حریف نمک نشناس داخلی نکشد، همه ی مهره های ملت می سوزد و ارتجاع ایران و استثمار و استهزاء آن رقم می خورد و اما اگر مقابله کند نمک نشناسان از خدا بی خبر نعره خواهند زد که "نگذاشتند به توافق برسیم و ایران ویران را گلستان کنیم"!

چه کنیم که این روزها معاویه های بزغاله دزد، خشم کودکان کوفه را متوجه علی کرده اند.
و اما آنچه حریف خارجی پیش پای نظام پهن کرده سرمایه گذاری بر حماقت سواره نظام و جهالت پیاده نظام است.
دغدغه ی حضرت آقا از یک سو متوقف کردن دشمن خارجی در یکه تازی است و از سوی دیگر کمانه نکردن مکر دشمن به پیاده نظام و رو در روی هم قرار نگرفتن ملت و تکرار نشدن فتنه ی سبز در قامت بنفش.
یادمان باشد "انتخابات" تنها یکی از بسترهای شناخته شده ی براندازی است و هرچه دسته ای از مردم را به خشم و هیجان آورد می تواند اسباب زد و خورد و فرسایش و فروپاشی شود.

فتنه ی بزرگتری که آمدنش را شنیده بودیم در راه است...

بسیجیان امام خامنه ای به هوش باشید،
آقا از سوی خواص تنهاست....
ما تنهایش نگذاریم.

اللّهم الرزُقنا شفاعة الحسَین یومَ الورود و ثبت لی قَدم صِدق...

سسسسسسسسسسسلاممممممممم

همه می گویند: "تُرک تازی" اما" تَرک تازی" با فتحه تاء، زیباتر و ادبی تر و واقعی تر است یعنی ستمگر بر تَرک مرکب خود نشسته و می تازد و بر زین آن مستقر نیست و از آن جایی که « للحق دولة و للباطل جولة » ستمگر تنها جولانی می دهد و بعد سرنگون می شود

آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست/گرد سم خران شما نیز بگذرد

 زیرا که « المُلک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الجور » هیچ دولتی با ستمگری جاودانه نشود و میان آه مظلوم و اجابت خداوندگار حجابی نیست.

حکایت صدام و کویت ،آمریکا و صدام ،روستای سرحانیة خرمشهر که به بعثی ها کمک کردند و بعد بعثی ها جان و ناموسشان را با تارج بردند، این روایت پیامبر اکرم ص است؛ « من اعان ظالما علی ظلمه سلّطه الله علیه » سنت لایتغیر و شیوه ثابت خداوندگاری خداوند بر این است که هرکس ستمگری را در بیدادگری یاری کند خداوند آن ستمگر را بر او چیره و مسلط گرداند.

بر مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت/ این عو عو سگان شما نیز بگذرد

(منظور فتنه گران است)

و زود باشد که آمریکای ظالم خاک آل سقوط ستمگر -در حق یمنی های مظلوم- را به توبره بکشد.

هر مرتبه از وجود حکمی دارد....

ان الله لا یُغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

صدق الله العلی العظیم

سلام برادر عزیزم  خیلی زیبا بود . خدایا به ما فهم حسینی عنایت فرما تا عاشورایی شویم.
  • ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ
  • ﺳﻼﻡ
    ﺧﻴﻠﻲ ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ
    ﻟﺒﻴﻚ ﻳﺎ ﺧﺎﻣﻨﻪ اﻱ

    سلام

    فضولی و جسارت ما را ببخش من خودم سراپا عیبم اما"قسی القلب" و "اللهم اشغل..." درست است

    صدام در کودکی در روستایش مشهور به حرامزاده بود و اولین قتلش را در 17 سالگی انجام داد درباره روانشناسی صدام دکتر جرالدپُست می گوید: او نارسیسیزم اهریمنی بود در کتاب فرجام دیکتاتور درباره روانشناسی  و شخصیت صدام مطالب جالبی آورده است ص 65 و ص 76

    اما حسین کامل، داماد تحمیلی به خانواده ی صدام پلید بود در کتاب قراردادهای ننگین نوشته: ساجده خیر اله زن بدکاره صدام با صباح میرزا وزیر امور مالی او روابط پنهانی داشتند آنچنان که دل بده و (قلوه‌ی) عربی پس بگیر!! بودند و حسین کامل_که آن زمان راننده ای بی سواد بود_ از آن روابط بو برده بود و ادامه‌ی ماجرا ...!

    ساجده در سفر نیویورک برای قراداد بمب های شیمیایی، او و دخترش رغد و معشوقه اش صباح میرزا را هم با خود همراه کرده بود

    ساجده برای این که دهن حسین کامل را ببندد شبی او را مست کرده و به اتاق رغد دختر صدام -که او هم شیفته غول بی شاخ و دمی مثل حسین کامل بود و پر تب و تاب و آراسته در انتظار او نشسته- فرستاد تا بنا بر ایه « الخبیثات للخبیثین » و خلایق هر چه لایق!

     ... و خلاصه با این تزویر حسین کامل داماد تحمیلی صدام شد.

    اما برادران ناتنی صدام از از حسن ابراهیم یعنی بارزان و  سباوی و تبان سخت با حسین کامل مخالف بودند و زیر آب او را زدند و صدام بر او خشم گرفت و او هم با رغد و 2 بچه اش به اردن گریخت و بر علیه صدام مصاحبه کرد صدام با فریب، واسطه هایی را فرستاد تا برگردد و آن بی عقل هم برگشت.(چندین چراغ دارد و بی راهه می رود ... با شناختی که از صدام داشت بر گشت!!!)

    در جلسه ای که 72 نفر از طایفه حسین کامل حضور داشتند قرار بود او بیاید دست صدام را ببوسد و آشتی...

    اما زهی خیال خام که صدام حکم قتل او و 72 دو نفر طایفه ی او را صادر کرد و حتی نوه های خودش را کشت و گفت: نمی خواهم خون نجس این خائن در رگهایی بچه ای من باشد!!!

    با آن جمله مشهور حسین کامل که خطاب به حضرت سید الشهدا ع گفته بود: « انا حسین انت حسین اضربُک فادفع عن نفسک» و مدتها بر سر زبان عراقی ها بود اما با قتل حسین کامل ضرب المثل دیگری در زبان مردم نشست از زبان وحی آسای حضرت سید الشهدا ع که: « انا حسین انت حسین اذبحک فادفع عن نفسک » تو را می کشم اگر توانستی دفاع کن.

    پس از شهادت حضرت سید الشهدا ع 18 دسته عقوبت بر سر دشمنان آوار شد هنوز هم عقوبت های عاشوراء و خون مظلوم امام حسین ع جاری و ساری است یک نمونه اش حسین کامل پست و پلید که بخاطر بی حرمتی به مولای عاشقان در همین دنیا عقوبت شد

    و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون»

    سلام

    دمت گرم تأیید کردی

    به قول سعدی پیامبر ادبیات پارسی: در ایام جوانی چنان که افتد و دانی!

    گویا هنوز رغد دختر صدام در ایام جوانی به سر می برد که برای جهاد نکاح! داوطلب شد در مصر هم با در مصاحبه ای تلویزیونی چنان به حال جلاد شوهر و فرزندانش(صدام یزید) اشک می ریخت که گویا:

    ناگهان پرده بر انداخته ای یعنی چه؟

    مست از خانه برون تاخته‌ ای یعنی چه؟

    ووووووووووووووویییییییییییییییییییژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی